Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde Liigu vaegnägijate bloki juurde

Uuringud ja analüüsid

Prindi

Lisatud 23.08.2013 | Uuendatud 25.01.2018

Sellelt lehelt leiate töötukassa läbi viidud ning töötukassa poolt tellitud uuringud ja analüüsid.

 

  • Tööotsijate rahulolu töötukassa teenustega (Faktum&Ariko, detsember 2014)
    Käesolevat uuringut on läbi viidud alates 2010. aastast kord aastas. Seega on tegu järjekorras viienda uuringuga. Uuringu sihtrühmaks on Töötukassa tööotsijatest kliendid, kes on Töötukassas töötuna arvel ja külastasid uuringu perioodil Töötukassa bürood.

 

  • Tööandjate rahulolu töötukassa teenustega (Faktum&Ariko, detsember 2014)
    Käesolevat uuringut on läbi viidud alates 2010. aastast kord aastas. Seega on tegu järjekorras viienda uuringuga.Uuringu sihtrühmaks on Töötukassa tööandjatest kliendid, kes on kasutanud jooksval aastal (2014) Töötukassa teenuseid.

 

  • Ettevõtluse alustamise toetuse mõjuanalüüs (Eesti Töötukassa, mai 2014)
    Käesoleva analüüsi eesmärgiks on välja selgitada, kas töötukassa makstaval ettevõtluse alustamise toetusel (EvAT) on olnud mõju toetuse saajate hilisemale käekäigule tööturul, kas toetuse maksmine on kulu-tulus meede töötute tööle aitamiseks ning kui elujõulised on toetuse abil loodud ettevõtted. Lisaks sisaldab analüüs ülevaadet toetuse taotlejate ja saajate taustast ning toetuse abil loodud ettevõtetest.

​Analüüsi saab lugeda ka inglise keeles: Impact analysis of the business start-up subsidy

 

  • Tööotsijate rahulolu töötukassaga (Faktum&Ariko, detsember 2013 – jaanuar 2014)
    Uuringu eesmärk oli välja selgitada tööotsijate rahulolu Töötukassa teeninduse, teenuste protsessi, klienditeeninduse kvaliteedi ja tulemuslikkusega, samuti rahulolu infotelefoni teenuse, kodulehe ning iseteenindusportaaliga.

 

  • Tööandjate rahulolu töötukassaga (Faktum&Ariko, detsember 2013 – jaanuar 2014)
    Uuringu eesmärk oli välja selgitada 2013. aastal töötukassa teenuseid kasutanud tööandjate rahulolu töötukassa teeninduse ja teenuste protsessi, klienditeeninduse kvaliteedi ja tulemuslikkusega, samuti rahulolu infotelefoni ning kodulehe / e-teenustega.

 

  • Koostööpartnerite rahulolu töötukassaga (Faktum&Ariko, detsember 2013 – jaanuar 2014)
    Uuringu eesmärk oli välja selgitada 2013. aastal töötukassaga koostööd teinud ettevõtete ja organisatsioonide rahulolu koostöö erinevate aspektidega. Osa küsimustiku sisust oli analoogne samalaadsete uuringutega töötute ja tööandjate seas, osa spetsiifiline. 

 

 

  • Tööpraktika mõjuanalüüs (Eesti Töötukassa, 2012)
    Analüüsi eesmärgiks on välja selgitada, kas töötukassa poolt pakutaval tööpraktika meetmel on olnud mõju teenusel osalejate hilisemale käekäigule tööturul. Täpsemalt otsitakse vastust järgnevatele küsimustele: 
  1. Kas tööpraktika suurendab meetmes osalejate tõenäosust tööle asuda?
  2. Kas tööpraktikal osalemine toob kaasa sissetulekute suurenemise?
  3. Milline on tööpraktika ja tööturukoolituse koosmõju meetmes osalejate hõivele ja sissetulekule?
  4. Kas töötutele tööpraktika osutamine on kulu-tulus meede ehk kas tööpraktikasse investeeritud raha toob tagasi tulu ühiskonnale ja valitsussektori eelarvele? 

Analüüsi saab lugeda ka inglise keeles: Impact evaluation of work practice

 

  1.  Milline on Eesti elanike huvi välismaal töötamise vastu ning millistel tingimustel ollakse valmis mujal riigis töötama? 
  2.  Milline on elanike kvalifikatsioon välismaal töötamiseks? 
  3.  Millised on takistused ja põhjused, miks ei soovita välismaal töötada? 
  4.  Millised on varasemad kogemused välismaal töötamisega? 
  5.  Milline on elanike teadlikkus Euroopa töövahendusvõrgustikust EURES? 

 

  • Tööturukoolituse mõjuanalüüs (Eesti Töötukassa, 2011)
    Analüüsi eesmärgiks on välja selgitada, kas 2009. ja 2010. aastal töötukassa poolt osutatud tööturukoolituse meetmel on olnud mõju koolitust saanute edasisele olukorrale  tööturul. Eelkõige uuritakse, kas koolitusel osalemine on suurendanud isikute sissetulekut palgast ja hõivet.

Analüüsi saab lugeda ka inglise keeles: Impact evaluation of labour market training

 

  • Välistöööjõu vajaduse analüüs (Turu-uuringute AS, 2011)
    Turu-uuringute AS viis töötukassa tellimusel aprillis 2011 läbi uuringu selgitamaks tööandjate huvi välistööjõu vastu.
Oli teile sellest lehest abi?


 

Bännerile klikates jõuate Tripodi kutsetesti tegemise lehele Bännerile klõpsates jõuate tööta ja õpi veebilehele Bännerile klõpsates jõuate Minukarjäär veebilehele Bänner viib veebivormile, kus saate esitada küsimuse töötukassa karjäärinõustajale Bännerile klikates jõuate tööelu.ee veebilehele

Kontaktid

Töötukassa bürood

E-post: info@tootukassa.ee
Töötukassa e-posti aadressidele saab saata maksimaalselt 10 MB mahuga e-kirju.

Skype: tootukassa

Infotelefon: 15501; 669 6513
(E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30)

logo_eures01.png