Ootame turismi-, majutus- ja toitlustussektori praeguseid ja tulevasi töötajaid osalema seminarisarjas „SUVEKS VALMIS“
Hea teenindus on suhtlemise, hoolivuse ja loovuse meisterlikkus.
"Suveks valmis" seminarisarja eesmärk on anda kasulikke ja praktilisi teadmisi klientide paremaks teenindamiseks ning edukaks toimetulekuks turismi-, majutus- ja toitlustussektoris.
Seminaridel käsitletakse hea teeninduse alustalasid, räägitakse teenindaja suhtumise ja hoiakute olulisusest töösse, kolleegidesse ja klientidesse. Õpitakse kasutama teeninduses toetavat ja suhtlemiseks sobivat sõnavara, looma head atmosfääri ning leiame lahendusi väljakutseid esitavate klientide nõudmistele. Seminari läbinuna mõistad eri kultuuridesse kuuluvate inimeste maailma tajumise viise ning oskad sellega arvestada teeninduseprotsessis.
Seminarisari koosneb neljast seminarist ja need toimuvad 01.06, 14.06, 17.06, 22.06 kell 9:30-14:45 Zoom´i keskkonnas. Osaleda saab kõikidel seminaridel või valida osalemiseks oma huvidele ja vajadusetele vastava teemaga seminari.
Seminaridel osalemine on tasuta. Seminarisarja rahastatakse Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest COVID-19 pandeemiale reageerimise raames.
Seminarisarja teemade tutvustus ja seminaridele registreerimine:
- Hea teeninduse eeldused: klienditeenindaja hoiak ja soov teenindada (01.06)
- Hea teenindaja tunnused: külalislahke klienditeenindus (14.06)
- Teenindus ootamatutes olukordades: probleemilahendamise oskus (17.06)
- Teeninduse mitmekesisus: suhtlemine erineva kultuuri taustaga klientidega (22.06)
NB! Seminaridele registreerunutel on võimalus koolitusi järelvaadata 7 päeva jooksul.
Lisaküsimuste korral palun kirjutage riinuratsep@gmail.com