Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde Liigu vaegnägijate bloki juurde

Juhised Eesti Töötukassa partneritele ja teenuseosutajatele

Prindi

Lisatud 16.03.2020 | Uuendatud 16.03.2020

 

Head koostööpartnerid
 
Eesti Töötukassa on seoses Eestis väljakuulutatud eriolukorraga peatanud oma klientide tööturuteenustel osalemise vähemalt märtsi lõpuni. Klientide osalemine ja uute klientide suunamine on peatud järgmistel teenustel:
  • koolitused, välja arvatud, kui koolitus on korraldatud kaugõppe, e-õppe või individuaalõppena või on koolitajal võimalik seda sel viisil korraldada.
  • tööklubi
  • tööalane rehabilitatsioon, välja arvatud juhul, kui nõustamine toimub või seda on võimalik korraldada telefoni või audio- või videokonverentsi vahendusel
  • kaitstud töö esimese ja teise etapi grupitegevused
  • tööharjutus
     
Mõistame, et meie otsus mõjutab teie tegevust ja põhjustab mitmeid küsimusi. Palume teie mõistvat suhtumist, sest praegu on kõige tähtsam vähendada viiruse tõttu tekkivaid ohte inimestele. 
 
Alljärgnevalt täiendav teave ja täpsemad juhised koostöö kohta
  1. Teenuste osutamine on peatatud, mitte lõpetatud. Niipea, kui olukord võimaldab, jätkavad meie kliendid teenustel osalemist ja saame suunata teenustele uusi kliente. Peatatud lepingud ja kokkulepped pikenevad aja võrra, mis on vajalik klientidele kokkulepitud mahus teenuse osutamiseks. 
  2. Teenuste osutamiseks uusi hankelepinguid ja kokkuleppeid ei sõlmita kuni olukorra selgumiseni.
  3. Klientide turvalisuse huvides palume vahetud kohtumised klientidega edasi lükata kahe nädala võrra; 
  4. Märtsis osutatud teenuste eest võite osavõtulehed/arved esitada kohe, st ei pea ootama kuu lõpuni olukorras, kus teenuse osutamine on peatatud. Osavõtulehed digitaalselt allkirjastatakse kuu põhise arvestusega (perioodi kohta). Osutatud teenuse eest maksame tavapärases korras.  - 
  5. Kaugõppe või -nõustamise puhul, kui kliendil ei ole võimalik osavõtulehte digitaalselt allkirjastada, siis võib selle digiallkirjastada teenuseosutaja.
  6. Mõistame, kui eriolukorra tõttu dokumentide esitamine viibib, ent palume, kui vähegi võimalik, esitada need õigeaegselt, et kliendid ei jääks toetusteta.
  7. Kui teil on muresid seoses ruumide rendikuluga, soovitame pöörduda üürileandja poole lahenduste leidmiseks.
Lisainfo allpool nimetatud teenuste lõikes
 
Tööturukoolitus
  • Kui teil on võimalik käimasolev koolitus ümber korraldada kaugõppe, e-õppe või individuaalõppena, siis saate teenuse osutamist jätkata, kui see osalejatele sobib. Palume teil ise iga osalejaga ühendust võtta.
  • Koolitajatel (koolituskaardipartnerid, lepinguga või koolitustoetusega koolitusi pakkuvad koolitajad) palume jälgida jooksvalt infot https://www.tootukassa.ee/content/koolituskaardi-koostooga-seotud-dokumendid
     
Tööalane rehabilitatsioon
  • Teenuse osutamisel ei kehti kaugnõustamise mahu piirang (kuni 10% tegevuskava mahust) - kaugnõustamist võib pakkuda nii palju, kui on vaja ja võimalik, tegevuskava ei ole selleks vaja muuta. 
  • Kui kliendile on vaja koostada tegevuskava, palume see edasi lükata. Praegune edasilükkamise piirang (kuni 1 kuu) ei kehti, st võib tegevuskava koostamiseks kokku leppida aja aprillis või mais. Eriolukorrast tingitud pikendamisest palume teavitada töötukassa kontaktisikut.
  • Tegevuskavast puudu olevaid teenuseid võib osutada, kui see tuleneb kliendi vajadustest. Tuleb endiselt esitada muudetud tegevuskava töötukassa kontaktisikule. Eriolukorra ajal kooskõlastame sellised muudatused tagasiulatuvalt, st teenuseid võib osutada enne nende kinnitamist töötukassa poolt. Tegevuskavade muutmise puhul tuleb endiselt arvestada kalendriaasta piiranguga 1800€.
     
Nõustamisteenused
  • Palume näost näkku kliendile teenust mitte osutada.
  • Nõustamisteenuseid võib kokkuleppel kliendiga osutada telefoni, Skype vms heli-/videokonverentsi vahendusel ja kaugnõustamise piirangud ei kehti.
      
Kaitstud töö 
  • Kaitstud töö teenuse tegevused on peatatud välja arvatud juhul, kui inimene töötab töölepinguga II või III etapis ja tema tööandja eeldab temalt tööülesannete täitmise jätkamist. Sellisel juhul tagab kaitstud töö teenuse osutaja inimese nõustamise ja juhendamise soovitavalt telefoni, Skype vms heli-/videokonverentsi vahendamisel. 
  • Kaitstud töö I ja II etapi puhul ei rakendata tasustamisel nõuet, et  inimene peab olema teenusel käinud vähemalt kümnel päeval kalendrikuus. Töötukassa tasustab kogu märtsi kuu ulatuses.

     

Palume teil jälgida töötukassa kodulehte, kus on jooksvalt olemas üldinfo, mis on suunatud klientidele ja kus asuvad eriolukorraga seotud teated.

 

Bännerile klikates jõuate Tripodi kutsetesti tegemise lehele Bännerile klõpsates jõuate tööta ja õpi veebilehele Bännerile klõpsates jõuate Minukarjäär veebilehele Bänner viib veebivormile, kus saate esitada küsimuse töötukassa karjäärinõustajale Bännerile klikates jõuate tööelu.ee veebilehele

Contacts

Töötukassa offices

E-post: info@tootukassa.ee

Skype: tootukassa

Calling from abroad, please use the number +372 669 6513
(E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30, last Friday of the month 8.30-12.30)