Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde Liigu vaegnägijate bloki juurde

Kuidas saab end töötuna arvele võtta?

Prindi

Lisatud 17.10.2013 | Uuendatud 05.06.2020

Töötuna arvelevõtmiseks pöörduge isiklikult sobivasse töötukassa osakonda konsultandi vastuvõtule ning võtke kaasa kehtiv isikut tõendav dokument. Kui soovite, saate esitada arvelevõtmise avalduse ja vajalikud lisadokumendid ka töötukassa iseteenindusportaali kaudu (vajalik ID-kaardi, Smart-ID või mobiil-IDga sisselogimine). 

Töötuskindlustushüvitise või töötutoetuse avalduse saate esitada endale sobivas töötukassa osakonnas või iseteeninduse kaudu.

Tööandja tõend kindlustatule või tõendi puudumisel viimase töö- või teenistussuhte lõpetamise dokument tuleb esitada juhul, kui töösuhe on lõppenud enne 01.07.2014.

Kui olete enne töötuna arvelevõtmist töötanud Eestis ning teie töösuhe on lõppenud pärast 01.07.2014, võtab töötukassa aluseks töötamise registri andmed. Sellisel juhul ei pea tööandja tõendit kindlustatule väljastama. Kui töötamise andmed ei kajastu töötamise registris, on töötukassal õigus nõuda täiendavaid dokumente.

 

Oli teile sellest lehest abi?


 

Bännerile klikates jõuate Tripodi kutsetesti tegemise lehele Bännerile klõpsates jõuate tööta ja õpi veebilehele Bännerile klõpsates jõuate Minukarjäär veebilehele Bänner viib veebivormile, kus saate esitada küsimuse töötukassa karjäärispetsialistile  

 

Kontaktid

Töötukassa bürood

E-post: info [ä] tootukassa [dot] ee
Töötukassa e-posti aadressidele saab saata maksimaalselt 10 MB mahuga e-kirju.

Skype: tootukassa

Infotelefon: 15501; 669 6513
(E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30, kuu viimasel reedel 8.30-12.30)