Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde Liigu vaegnägijate bloki juurde

Teeninduse juhtimine

1. Koolitaja andmed

Koolitaja andmed

Koolituse tutvustus

NB! Alates 16. märtsist on EBS Tallinnas ja Helsingis suletud ja toimub e-õpe.
Kõik kursused, nii alanud kui need mis on algamas, toimuvad online keskkonnas Canvas.

Eesmärk: Kursuse eesmärgiks on anda teoreetilisi ja praktilisi teadmisi orienteerumaks teenindussektori ja selle juhtimise põhiprobleemides

Kirjeldus: Kursusel käsitletakse teeninduse ja selle juhtimise eripärasid vaadeldes järgmisi teemasid: erinevus füüsiliste toodete ja teenuste vahel; teeninduse eesmärgid; teenindussektori põhiprobleemid; teenindusstrateegia, teenindaja roll teenindusprotsessis; teeninduse kvaliteet; teenuste arendamine; kliendivajadused ja ootused; teenuste hindamine ja kliendirahulolu; juhi roll ja ülesanded teenindusettevõttes.

Õpikeskkond: Õpikeskkond on interaktiivne. Kursuse peamised teemad õpitakse läbi valdkonna kaasuste. Õppetöö klassiruumis eeldab põhjalikku ettevalmistamist kodus- kaasuste lugemine, teoreetiliste kontseptioonidega tutvumine. Kaasused on inglise keeles. Loengutes arutletakse kaasuste üle, mis vahelduvad tudengite ettekannete ja õppejõu mini-loengutega.

Õpimeetodid: Loengutes analüüsitakse valdkonna/ teema ärikaasusi, mis vahelduvad tudengite ettekannete ja õppejõu mini-loengutega. Õppemeetodiks on ka grupitöö ja -arutelud.

Teoreetilised kontseptsioonid:
Teenuste väärtusahel ja selle juhtimine
Teenuste juhtimise strateegiline kontseptioon
Parasuraman et al kvaliteedi lõhede mudel
Teenuste turunduskontseptsioon 7P


Õpiväljundid: Aine läbinu:
mõistab teeninduse ja selle juhtimise protsesse ja tunneb teenindussektori eripära ja põhiprobleeme;
oskab korraldada teenindusettevõtte juhtimist läbi peamiste juhtimisfunktsioonide, saab aru eesliini ja toetusprotsesside rollist teenindusprotsessis;
mõistab teeninduse kvaliteedi juhtimise olemust ja tunneb selle tagamise viise.

Kontakt

Kontakt:
Karin Meibaum
Kontakttelefon:
665 1319
E-post:
karin.meibaum@ebs.ee

2. Koolitus

Koolituse andmed

Koolituse nimi eesti keeles
Teeninduse juhtimine
Õppesuund
Ärindus ja haldus
Õppekavarühm
Juhtimine ja haldus

Toimumiskoha aadress

Aadress
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, A. Lauteri tn 3, 10114

Koolitus

Koolituse tase:
edasijõudnutele
Koolituse keel:
eesti keel
E-õpe
Jah
Koolituse jooksul esitatavate iseseisvate tööde arv, mille kohta annab koolitaja osalejale tagasisidet:
4
Auditoorsete õppepäevade arv:
4
Õppe kogumaht:
78 akadeemilist tundi
Auditoorse ja praktilise töö maht:
16 akadeemilist tundi
Maksumus käibemaksuga:
275.00 EUR
Koolitus lõpeb õpiväljundite hindamisega
Jah
Ligipääs liikumispuudega inimesele
ei

Toimumisajad

13-04-2020 - 18-05-2020
Lektor:
Ester Eomois
https://www.ebs.ee/en/contacts/ester-eomois

 

Bännerile klikates jõuate Tripodi kutsetesti tegemise lehele Bännerile klõpsates jõuate tööta ja õpi veebilehele Bännerile klõpsates jõuate Minukarjäär veebilehele Bänner viib veebivormile, kus saate esitada küsimuse töötukassa karjäärinõustajale Bännerile klikates jõuate ajutiste töökohtade keskkonda.

 

Kontaktid

Töötukassa bürood

E-post: info@tootukassa.ee
Töötukassa e-posti aadressidele saab saata maksimaalselt 10 MB mahuga e-kirju.

Skype: tootukassa

Infotelefon: 15501; 669 6513
(E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30, kuu viimasel reedel 8.30-12.30)