Suurandmetepõhine turundus ja performance marketing
1. Koolitaja andmed
Koolitaja andmed
Koolituse tutvustus
Performance marketing on uus turunduse haru, mis tagab tõhususe erinevates e-kanalites. Performance marketingi täpsel juhtimisel saavutatakse tulemus juba 30-60 päevaga.
Meie poolt mahajäetav infojälg on suurem, kui me adume. Ajakirjandusest on läbi jooksnud mõisted nagu “big data” või “suurandmed”, oleme näinud fotosid tohututest serveriparkidest ning imestame, kui ruttu saab otsa mobiilioperaatori poolt meile igakuiselt eraldatud andmeside hulk. Koolitusel räägime, mida see kõik tähendab, kuidas meist igaüks ja meie ettevõtted sellega seotud on ning kuidas see kõik enda kasuks tööle panna.
Sihtgrupp
Turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
Turundusspetsialistid suuremates ettevõtetes.
Läbitavad teemad:
Performance marketingi alused;
Performance marketingi tulemuste analüüs;
Performance marketingi süsteemi loomine ettevõttes.
Mida tähendab suurandmepõhine turundus?
Kuidas meist igaüks ja meie ettevõtted sellega seotud on?
Kuidas suurandmepõhine turundus enda kasuks tööle panna?
Koolituse läbinu suhtub:
Internetiturundusse kui investeeringusse.
Koolituse läbinu teab:
Mis on performance marketing?
Missugused on performance marketing põhialused?
Missugune on performance marketingi töömetoodika?
Kuidas analüüsida performance marketingi tulemusi?
Mida tähendab mõiste “big data” või suurandmed.
Oskab hinnata, milliseid andmeid tema ettevõte kogub või peaks koguma.
Milline väärtus nendel andmetel ettevõtte arendamise ja turundamise seisukohalt on.
Koolituse läbinu oskab:
Analüüsida performance marketingi kampaania tulemusi.
Suurandmepõhist turundust ettevõtte kasuks tööle panna.
Kontakt
2. Koolitus
Koolituse andmed
Toimumiskoha aadress
Koolitus
Toimumisajad
Ta töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust.