Brändi loomine
1. Koolitaja andmed
Koolitaja andmed
Koolituse tutvustus
Brändi loomine ehk kuidas läbi brändi tekitada sihtrühmas ostusoovi. Vajadus müüa ei pane kedagi ostma, oluline on aga teada, kuidas läbi brändi tekitada sihtrühmas ostusoovi.
Brändi loomine on üks moodul Turunduskommunikatsiooni programmist.
Läbitavad teemad:
• bränd kui juhtimispõhimõte;
• brändi sihtgrupp ja positsioneering;
• brändi väärtused;
• brändi alused;
• kontaktipunktid (’touchpoints’);
• brändi kommunikatsioon;
• brändi mõõtmine.
Koolituse läbinu teab:
• mis on bränd ja kuidas seda juhtimises kasutada;
• kuidas valida brändi sihtgrupp ja positsioneerida bränd;
• kuidas leida brändi väärtused;
• mis on brändi kontaktipunktid (’touchpoints’) ja kuidas neid brändi loomiseks kasutada;
• kuidas luua brändi kommunikatsioon;
• kuidas mõõta brändi tulemusi.
Kontakt
2. Koolitus
Koolituse andmed
Toimumiskoha aadress
Koolitus
Toimumisajad
Ta töötab igapäevaselt toodete ja teenuste arendamisega,nõustades nii iduettevõtteid kui ka rahvusvahelisi korporatsioone aidates neil läbi kasutajakeskse vaatenurga oma tooteid ning teenuseid konkurentsivõimelisemaks muuta.