Kuidas panna B2B sisu müüki toetama
1. Koolitaja andmed
Koolitaja andmed
Koolituse tutvustus
Praktiline ning kaasahaarav meistriklass Soome sisustrateegidelt, mille eesmärk on õpetada ehitama tõhusat ja toimivat sisuloome strateegiat, mis toetab tulemuslikult ja tõhusalt müüki.
Miks osaleda? Tänapäevases sotsiaalmeedia keskkonnas on äärmiselt oluline saada õige sisu õige kliendini õigel ajal. Seejuures peab sisu olema tähenduslik, sidus, ligitõmbav ja jätkusuutlik ning täpselt fokusseeritud.
Hästi loodud sisuloomestrateegia aitab saavutada suurepäraseid tulemusi nii suurtel kui väikestel firmadel. Kui sinu ettevõttel puudub sisuloome strateegia või soovid seda täiustada, siis on see rahvusvaheline meistriklass just sulle.
Sihtgrupp
Meistriklass on mõeldud kogenud turundajale, kes soovib oma sisuturundust paremini ja tulemuslikumalt tööle ja reaalseid müügitulemusi toetama saada. Sellel ei õpetata internetiturunduse baasteemasid, need peavad olema osalejal selged varem.
Läbitavad teemad
Digitaalse sisuloome strateegia alused
Mis on sisuloome strateegia ning milleks on see vajalik?
Mis on kliendikeskne sisuloome? Kuidas seda luua?
Kuidas planeerida ja luua digitaalset sisu? Sihtimine, kanalid ja sisutüübid.
Missugused sisutüübid on olemas ja kuidas neid valida sõltuvalt ostuteekonna etapist?
Kuidas luua sisu - nõuanded suurepärase kirjatüki loomiseks
SEO ja mikrosisu
Meistriklassi läbinu teab
Kuidas ehitada efektiivne sisuloome strateegia
Kuidas luua motiivi-põhiseid sihtgruppe
Kuidas üles ehitada sisuloome teekond
Kuidas luua sisu nii, et see sinu sihtgrupile korda läheks
Kuidas kasutada erinevaid kanaleid ostuteekonna erinevates etappides
Missugused on erinevad sisutüübid ja kuidas need ostuteekonna etappides tööle panna
Kuidas luua atraktiivset sisu online jaoks
Koolituse läbinu oskab
Meistriklassi läbinu oskab luua efektiivset sisuloome strateegiat, mis toetab tema ettevõtte müüki B2B-sektoris.
Samuti oskab planeerida ja luua atraktiivset sisu online-kanalite jaoks.
Kontakt
2. Koolitus
Koolituse andmed
Toimumiskoha aadress
Koolitus
Toimumisajad
Ta töötab sisu-spetsialistina ettevõttes Differo. Tema ekspertiis seisneb oskuses luua nii visuaalset kui ka tekstivormis sisu erinevate kanalite jaoks, ning ühtlasi luua ka kontseptsioone täiesti uue sisu jaoks.
Nadja töötab Differos sisustreteegina ning on osa partnerlussuhete tiimist. Tema planeerib ja viib täide digiturunduse kampaaniad. Nadjal on laialdased turunduskogemused IT- ja finantssektoris.