Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde Liigu vaegnägijate bloki juurde

Turunduse õiguslikud alused ja turu-uuringute uued meetodid

1. Koolitaja andmed

Koolitaja andmed

Asutuse nimi:

Koolituse tutvustus

Turundustegevuste õiguslikud aspektid on Eestis üsna vähe käsitletud teema, kuid turundajale oma igapäevases töös ülimalt olulised. Koolitusel saab õppija ülevaate kõikidest olulisematest seadustest, millest ta oma töös juhinduma peab.
Turu-uuringud on turunduse üks alustalasid, ilma milleta ei saa hakkama ükski turundaja. Olenemata sellest, kas uuringud tellitakse või viiakse ise läbi, on vaja teada uuringukvaliteeti määravaid tegureid ja osata ebakvaliteetse uuringu riske ennetada. Turunduses on oluline ROI (Return on Investment) ja see ei tulene mitte odavatest läbiviimiskuludest, vaid asjatundlikusest.

Sihtgrupp
turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
müügijuhid või kommunikatsiooni juhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turunduse ja/või müügijuhti, kus nad ise peavad turunduse ja müügiga hakkama saama;
konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi areneda.

Läbitavad teemad:
reklaamiseadus;intellektuaalne omand;andmekaitse;tarbijakaitse;ärisaladus;konkureerimine;turunduslikule probleemile sobiva andmekogumismeetodi ja valimi planeerimine;
valimi ja andemekogumise (kvalitatiivsed ja kvantitatiivsed) meetodid;küsimustiku koostamine ja vastajate valik;andmeanalüüsi võtted ja aruandlus;jätku-uuringud;
teisesed andmeallikad.

Koolituse läbinu teab:
missugused on olulisemad seadused, mis turundaja tegevust mõjutavad ning kuidas nendele oma töös tähelepanu pöörata.
missuguseid seadusi peab jälgima reklaamitegevuses;
kuidas kasutada kliendiinfot õigesti vastavalt andmekaitseseadusele;
missugused on tarbijakaitse põhilised reeglid;
mis on ärisaladus ja sellele kohandatav seadusandlus,
mis on ebaaus konkurents, kuidas seda ära tunda ja sellele reageerida;

Kontakt

Kontakt:
Aivi Tinnus
Kontakttelefon:
5688 6008
E-post:
aivi [dot] tinnus [ä] mi [dot] ee

2. Koolitus

Koolituse andmed

Koolituse nimi eesti keeles
Turunduse õiguslikud alused ja turu-uuringute uued meetodid
Õppesuund
Ärindus ja haldus
Õppekavarühm
Turundus ja reklaam

Toimumiskoha aadress

Aadress
Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Peterburi tee 2, Koolitus toimub online ZOOMI keskkonnas., 11415
Asukoha lisainfo
Koolitus toimub online ZOOMI keskkonnas.

Koolitus

Koolituse tase:
edasijõudnutele
Koolituse keel:
eesti keel
E-õpe
Ei
Õppe kogumaht:
15 akadeemilist tundi
Auditoorse ja praktilise töö maht:
8 akadeemilist tundi
Maksumus käibemaksuga:
444.00 EUR
Koolitus lõpeb õpiväljundite hindamisega
Jah
Ligipääs liikumispuudega inimesele
jah

Toimumisajad

13-05-2021
Lektor:
Anu-Mall Naarits
Ta on üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante, kellel on turunduskogemust üle 20 aasta. Ta on juhtinud turundus- ja müügimeeskondi Baltikas, Radiolinjas (praegune Elisa), Eesti Kindlustuses (praegune If Kindlustus)
Lektor:
Kirsi Johanna Koistinen
Ta on lõpetanud Rijksuniversiteit Groningen (University of Groningen) kooli kus omandas magistrikraadi rahvusvahelises kaubandusõiguses. Alates 2019. aasta augustist töötab Soraineni advokaadi büroos konkurentsiõiguse ja tururegulatsiooni töörühmas.

 

Bänner viib meie töötukassa lehele, kus saate tutvuda Töötukassa tööpakkumistega Bännerile klikates jõuate Tripodi kutsetesti tegemise lehele Bännerile klõpsates jõuate tööta ja õpi veebilehele Bännerile klõpsates jõuate Minukarjäär veebilehele Bänner viib veebivormile, kus saate esitada küsimuse töötukassa karjäärispetsialistile  

 

Kontaktid

Töötukassa bürood

E-post: info [ä] tootukassa [dot] ee
Töötukassa e-posti aadressidele saab saata maksimaalselt 10 MB mahuga e-kirju.

Skype: tootukassa

Infotelefon: 15501; 669 6513
(E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30, kuu viimasel reedel 8.30-12.30)