Praktilise turunduse programm
1. Koolitaja andmed
Koolitaja andmed
Koolituse tutvustus
Praktiline turunduskoolitus algajatele on mõeldud neile, kes ei ole turundust õppinud, kuid peavad turundusega tegelema: müügijuhid, sekretärid, ettevõtjad. Kursus on vajalik ka turundusassistentidele, kel ei ole veel erialast töökogemust. Kursuse käigus omandatakse kõige olulisemad aluspõhimõtted ja teadmised, ning oskused, mida eeldatakse turunduses alustajalt. Nii on võimalik teha asju õigesti!
Õppijad omandavad turunduse ja müügiteadmiste põhiteadmised ja oskused läbi praktiliste harjutuste ja praktikust koolitaja ning erinevate oma valdkonna praktikute käe all. Koolitusprogramm on väga praktiline, tulemuslik ja interaktiivne.
Põhiteemad:
• Praktilise turunduse alused
• Praktiline otseturundus. Turundusmaterjalid
• Praktiline turunduskampaaniate korraldamine
• Praktiline internetiturundus (2-päevane moodul)
Koolitusprogrammi lõpetanu teab:
• mis on turundus ja miks seda ettevõtmises vaja on;
• mis on kliendilojaalsus;
• kuidas teada, mida kliendid soovivad;
• kuidas koduleht peab toimima;
• kuidas kasutada Facebooki turunduses;
• kuidas kasutada blogi turunduses;
• kuidas kasutada uudiskirju turunduses;
• mis on turunduskampaania;
• kuidas planeerida turunduskampaaniat;
• mis on otseturundus;
• kuidas toimub müügitöö ja mis on selle roll turunduses;
• kuidas tellida turundusmaterjale.
Koolitusprogrammi lõpetanu oskab:
• selgitada välja klientide vajadusi;
• kasutada kodulehte ja selle baasstatistikat turunduses;
• kasutada Facebooki turunduses;
• kasutada blogi turunduses;
• kasutada uudiskirju turunduses;
• koostada lihtsamat turunduskampaaniat;
• tellida turundusmaterjale.
Kontakt
2. Koolitus
Koolituse andmed
Toimumiskoha aadress
Koolitus
Toimumisajad
Ta omab laialdast kogemust turunduses olles töötanud turundusjuhina nii Eestis kui rahvusvahelistel turgudel. Katrini töökogemusse kuulub turunduse juhtimine Pearlstory OÜ-s, SCA Hygiene Products OÜ-s.
Ta on Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante, kellel on turunduskogemust üle 20 aasta. Ta on juhtinud turundus- ja müügimeeskondi Baltikas, Elisa, If Kindlustus) ning viinud läbi sadu erinevaid turunduskampaaniad.
Ta töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust.
Ta on Maris Gildeni turundusjuht ning korraldanud paljusid erinevaid kampaaniad brändidele Väike Väänik, What a Fruit, Kass Artur ja teised. Andre oskab jagada kogemusi sellest, kuidas väikese eelarvega edukaid kampaaniad läbi viia.
Ta töötab 1998 a. loodud reklaamtrüki ja reklaamkingitustega tegelevas ettevõttes Kruze Disain ning on ka üks selle asutajaid ja omanikke. Lisaks suurtele kogemustele erinevate trükitehnoloogiate kasutamisele on pikaajaline trükiteenuste pakkuja Eestis
Ta on Omniva reklaamlahenduste juht, kes kasvatab turundajate teadlikkust otsepostist kui jätkuvalt efektiivsest reklaamkanalist ning abistab kliente nii eriliste kui ka klassikaliste otseposti lahenduste osas.