Praktiline turundusanalüüs ja planeerimine
1. Koolitaja andmed
Koolitaja andmed
Koolituse tutvustus
Praktiline turunduskoolitus algajatele on mõeldud neile, kes ei ole turundust õppinud, kuid peavad turundusega tegelema: müügijuhid, sekretärid, ettevõtjad. Kursus on vajalik ka turundusassistentidele, kel ei ole veel erialast töökogemust.
Kursuse käigus omandatakse kõige olulisemad aluspõhimõtted ja teadmised, ning oskused, mida eeldatakse turunduses alustajalt. Nii on võimalik teha asju õigesti!
Õppijad omandavad turunduse ja müügiteadmiste põhiteadmised ja oskused läbi praktiliste harjutuste. Koolitus on väga praktiline, tulemuslik ja interaktiivne.
Algajatele mõeldud turundusprogrammi esimesel koolituspäeval tehakse põhjalikumalt selgeks turunduse alused, jagatakse näpunäiteid kuidas selgitada välja klientide vajadusi ja millised on lojaalsuse alused. Samuti räägime lahti brändi teema ning mis on stiiliraamat ja kuidas seda turunduses kasutada.
Koolituse lõpetanu teab:
Turunduse põhimõtteid.
Turundus erinevates valdkondades.
Klientide vajaduste mõistmine.
Klientide vajaduse mõistmise viisid.
Klientide lojaalsus.
Suhtlusturundus.
Koolituse lõpetanu oskab:
Klientide vajaduste analüüsi.
Lihtsama turunduskava koostamist.
CVI kasutamist.
Koolitusmeetodid:
Praktilise turunduse koolitusel on teooria läbipõimunud praktiliste harjutuste, diskussioonide ja aruteludega.
Kontakt
2. Koolitus
Koolituse andmed
Toimumiskoha aadress
Koolitus
Toimumisajad
Ta omab laialdast kogemust turunduses olles töötanud turundusjuhina nii Eestis kui rahvusvahelistel turgudel. Katrini töökogemusse kuulub turunduse juhtimine Pearlstory OÜ-s, SCA Hygiene Products OÜ-s.