Praktiline turunduskampaanite korraldamine
1. Koolitaja andmed
Koolitaja andmed
Koolituse tutvustus
Praktiline turunduskampaaniate koolitus algajatele on mõeldud neile, kes ei ole turundust õppinud, kuid peavad turundusega tegelema: müügijuhid, sekretärid, ettevõtjad. Kursus on vajalik ka turundusassistentidele, kel ei ole veel erialast töökogemust. Kursuse käigus omandatakse kõige olulisemad aluspõhimõtted ja teadmised ning oskused, mida eeldatakse turunduses alustajalt. Nii on võimalik kohe teha asju õigesti!
Koolitus on väga praktiline, tulemuslik ja interaktiivne.
Tegemist on algajatele mõeldud turundusprogrammi kolmanda koolituspäevaga, mille jooksul tehakse põhjalikumalt selgeks turunduskampaania planeerimise, koostamise ja läbiviimise põhimõtted.
Koolituse lõpetanu teab:
mis on turunduskampaania;
millest turunduskampaania koosneb;
kuidas planeerida tõhusat turunduskampaaniat;
kuidas valida turundusmeetodid;
kuidas valida turunduskanalid;
kuidas koostada turundussõnumid;
kuidas turunduskampaania ellu viia;
kuidas turunduskampaania tulemusi mõõta;
missugused on tavalised probleemid turunduskampaania korraldamisel ja kuidas neid lahendada.
Koolituse lõpetanu oskab:
koostada lihtsamat turunduskampaania plaani.
Koolitusmeetod:
Praktilise turunduse koolitusel on teooria läbipõimunud praktiliste harjutuste, diskussioonide ja aruteludega.
Kontakt
2. Koolitus
Koolituse andmed
Toimumiskoha aadress
Koolitus
Toimumisajad
Ta omab laialdast kogemust turunduses olles töötanud turundusjuhina nii Eestis kui rahvusvahelistel turgudel. Katrini töökogemusse kuulub turunduse juhtimine Pearlstory OÜ-s, SCA Hygiene Products OÜ-s.
On üle 20 aastase kogemusega turundusjuht erinevates suurettevõtetes:If
Kindlustuses, Radiolinjas, Baltikas ning sama kaua ka üks tuntum ja hinnatuim
turunduskoolitaja.
Ta on Maris Gildeni turundusjuht ning korraldanud paljusid erinevaid kampaaniad brändidele Väike Väänik, What a Fruit, Kass Artur ja teised. Andre oskab jagada kogemusi sellest, kuidas väikese eelarvega edukaid kampaaniad läbi viia