Praktiline internetiturundus
1. Koolitaja andmed
Koolitaja andmed
Koolituse tutvustus
Praktiline internetiturunduse koolitus algajatele on mõeldud neile, kes ei ole turundust õppinud, kuid peavad turundusega tegelema: müügijuhid, sekretärid, ettevõtjad. Kursus on vajalik ka turundusassistentidele, kel ei ole veel erialast töökogemust.Kursuse käigus omandatakse kõige olulisemad aluspõhimõtted ja teadmised ning oskused, mida eeldatakse turunduses alustajalt. Nii on kohe võimalik teha asju õigesti!
Koolitus on väga praktiline, tulemuslik ja interaktiivne.
Algajatele mõeldud Praktilise turunduse programmi teisel koolituspäeval tehakse põhjalikumalt selgeks ettevõtete kodulehe toimimise põhimõtted, kuidas turundada Facebookis, Twitteris, Instagramis ja LinkedIn´s, mis kasu võiks saada blogiturundusest ning kuidas uudiskirjad efektiivsemalt ettevõtte kasuks tööle panna.
Koolituse lõpetanu teab:
kuidas koduleht peab toimima;
kuidas kodulehe tulemusi mõõta;
kuidas kasutada Facebooki turunduses;
kuidas kasutada blogi turunduses;
kuidas kasutada uudiskirju turunduses.
Koolituse lõpetanu oskab:
teha lihtsamat Facebooki kampaaniat;
kirjutada blogipostitust;
koostada uudiskirja.
Koolitusmeetod:
Praktilise turunduse koolitusel on teooria läbipõimunud praktiliste harjutuste, diskussioonide ja aruteludega.
Kontakt
2. Koolitus
Koolituse andmed
Toimumiskoha aadress
Koolitus
Toimumisajad
Ta töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust.