Turunduse strateegia ja planeerimine
1. Koolitaja andmed
Koolitaja andmed
Koolituse tutvustus
Turunduse strateegilistest teemadest saab alguse kogu turundus. Kui turundusstrateegia on jäänud tahaplaanile, siis kannatab ülejäänud turundusprotsess. Lisaks strateegilistele otsustele on hädavajalik koostada ka turundusplaan, millest oma tegevuses juhinduda.
Sihtgrupp
*turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
*müügijuhid või kommunikatsiooni juhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
*tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turunduse ja/või müügijuhti, kus nad ise peavad turunduse ja müügiga hakkama saama;
*konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
*turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi areneda.
Läbitavad teemad:
keskkonna ja trendide analüüs praktikas;
sihtgruppide defineerimine ja vajaduste analüüs;
positsioneerimine;
turundusvahendite valik;
turundusplaani koostamine.
Koolituse läbinu teab
Mis on turunduse strateegia?
Kuidas segmenteerida turgu ja valida sobiv sihtgrupp?
Kuidas positsioneerida toode võrreldes konkurentidega?
Kuidas analüüsida keskkonda?
Kuidas seada turunduseesmärke?
Missugused on levinumad turunduse tööriistad B2C turul ja mida millal kasutada?
Millest koosneb turundusplaan ja turunduse eelarve ning kuidas seda koostada.
Koolituse läbinu oskab
analüüsida turunduskeskkonda;
seada turunduseesmärke;
koostada turundusplaani;
koostada turunduseelarvet.
Kontakt
2. Koolitus
Koolituse andmed
Toimumiskoha aadress
T1 Kaubanduskeskus, kus asub Marketingi Instituudi koolitusklass 4A korrusel., 11415
T1 Kaubanduskeskus, kus asub Marketingi Instituudi koolitusklass 4A korrusel.
Koolitus
Toimumisajad
Ta on üle 20 aastase kogemusega turundusjuht erinevates suurettevõtetes:Eesti Kindlustuses,Radiolinjas, Baltikas ning sama kaua ka tudengite ja ettevõtjate koolitaja.Ta tööülesanded on olnud nende ettevõtete turunduse strateegia loomine.