UUS!Agiilne turunduse juhtimine
1. Koolitaja andmed
Koolitaja andmed
Koolituse tutvustus
Maailm muutub kiiresti ja ka turundusjuhid peavad muudatustega kaasas käima. Agiilne juhtimismetoodika sai alguse USA-s, kus seda esmalt kasutati tarkvara arendamisel. Tänapäeval on agiilne lähenemine kasutusel ka teistes valdkondades, kuna võimaldab kiiresti reageerida muudatustele, olla paindlikum ja anda kiiresti tagasisidet. Mooduli raames räägitakse, mis on agiilne juhtimine ja kuidas seda juurutada just turunduse juhtimisel.
Sihtgrupp
turundusjuhid, kellel on töökogemus;
müügi- või kommunikatsioonijuhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turundus- ja/või müügijuhti ja kus nad peavad turunduse ja müügiga ise hakkama saama;
konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi liikuda.
Läbitavad teemad
Agiilse turunduse mõiste
Protsessi- ja projektipõhise turunduse võrdlus agiilse turunduse meetodiga
Agiilse turunduse põhietapid
Agiilse turunduse juurutamine
Koolituse läbinu teab
Mis on agiilne turundus ja millised on selle plussid ning miinused
Millised on agiilse turunduse tehnoloogilised abivahendid
Kuidas minna üle protsessi- ja projektipõhisest turundusest agiilsele turunduse juhtimisele
Millised on agiilse turunduse põhietapid
Mida tuleb iga etappi läbimisel arvesse võtta
Kontakt
2. Koolitus
Koolituse andmed
Toimumiskoha aadress
Koolitus
Toimumisajad
Ta on turundusvallas töötanud üle 15 aasta. Ta alustas meediaagentuuris Mediacom meediaplaneerija ja projektijuhina, liikudes seejärel turundusjuhi ametikohtadele Ajakirjade Kirjastuses ja Swedbankis.