Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde Liigu vaegnägijate bloki juurde

Disaini- ja trenditoodete turunduse programm

1. Koolitaja andmed

Koolitaja andmed

Asutuse nimi:

Koolituse tutvustus

Lisaks rõiva, jalanõude ja aksessuaaridele on mood ja trend muutumas järjest olulisemaks paljudes valdkondades. Kuuleme moes olevatest maitsetest, tehnoloogiatest, hotellidest ja paljust muust. Sajad ja tuhanded turundajad üle maailma istuvad oma kabinettides ja murravad oma pead selle üle, kuidas luua oma tootest järgmine iPhone, Nobu või Zara. Sellel kursusel õpitakse tundma ja kasutama moe ja trenditoodete turunduses kasutatavaid võtteid.

Kursus õpetab analüüsima ja tegema otsuseid neile:
• kes tegutsevad moe ja disaini valdkonnas või kes plaanivad oma uutest toodetest luua trenditooted,
• kelle ülesanne on leida sobiv positsioon oma tulevasele trenditootele,
• kelle ülesanne on luua või arendada trenditoodete portfell,
• kelle ülesanne on trenditoode turule tuua,
• kes loovad brände reklaamiagentuurides,
• kes otsivad trenditootele müügikanaleid.

I koolituspäev: Moeäri alused. Turu segmenteerimine ja positsioneerimine.
• Moeäri laused.
• Moetrendid ja nende tekkimine.
• Trendide leidmine (Trend Spotting);
• Klientide segmenteerimine;
• Moe ja trenditoote positsioneerimine;

II koolituspäev: Tootekompleksi loomine. Hinnakujundus.
• Sortimendi loomise strateegia.
• Tooteplaani loomine.
• Tooteriskide juhtimine.
• Tootearenduse protsess.
• Hinnakujunduse strateegia
• Allahindluste juhtimine.

III koolituspäev: Brändi loomine.
• Brändi loomine.
• Brändi väärtuste defineerimine.
• Brändi elementide defineerimine;
• Brändi müügikeskkond.
• Asukoht.
• Väljapanek.
• Trendi loomine. Seeding.
• PR.
• Reklaam ja fotokeel.
• Viral Marketing.
• Üritused ja showd.
• Ristturundus.

IV koolituspäev: Müügistruktuur. Müügi kasvatamine läbi litsentseerimise.
• Müügiviisid.
• Hulgimüük ja võtmekliendi turundus.
• Frantsiis.
• Litsentseerimine.
• Jaekaubandus.
• Online kaubandus.

V koolituspäev: Digiturundus

Kontakt

Kontakt:
Aivi Tinnus
Kontakttelefon:
668 4770
E-post:
mi@mi.ee

2. Koolitus

Koolituse andmed

Koolituse nimi eesti keeles
Disaini- ja trenditoodete turunduse programm
Õppesuund
Ärindus ja haldus
Õppekavarühm
Turundus ja reklaam

Toimumiskoha aadress

Aadress
Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Peterburi tee 2, Koolitus toimub Marketingi Instituudis. Ühistranspordiga (buss, tramm, rong) lihtne kohale tulla. Auto parkimine koolitusel osalejale tasuta (parkimisejuhised saadame enne koolitust igale osalejale)., 11415
Asukoha lisainfo
Koolitus toimub Marketingi Instituudis. Ühistranspordiga (buss, tramm, rong) lihtne kohale tulla. Auto parkimine koolitusel osalejale tasuta (parkimisejuhised saadame enne koolitust igale osalejale).

Koolitus

Koolituse tase:
edasijõudnutele
Koolituse keel:
eesti keel
E-õpe
Ei
Õppe kogumaht:
97 akadeemilist tundi
Auditoorse ja praktilise töö maht:
36 akadeemilist tundi
Maksumus käibemaksuga:
1 740.00 EUR
Koolitus lõpeb õpiväljundite hindamisega
Jah
Ligipääs liikumispuudega inimesele
jah

Toimumisajad

13-11-2019 - 05-12-2019
Lektor:
Anu-Mall Naarits
Anu-Mall on Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante, kellel on turunduskogemust üle 20 aasta. Anu on Tallinn Marketing Weeki peakorraldaja.
Lektor:
Matis Metsala
Matis Metsala töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes.

 

Bännerile klikates jõuate Tripodi kutsetesti tegemise lehele Bännerile klõpsates jõuate tööta ja õpi veebilehele Bännerile klõpsates jõuate Minukarjäär veebilehele Bänner viib veebivormile, kus saate esitada küsimuse töötukassa karjäärinõustajale Bännerile klikates jõuate toomess.ee veebilehele

 

Kontaktid

Töötukassa bürood

E-post: info@tootukassa.ee
Töötukassa e-posti aadressidele saab saata maksimaalselt 10 MB mahuga e-kirju.

Skype: tootukassa

Infotelefon: 15501; 669 6513
(E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30, kuu viimasel reedel 8.30-12.30)

logo_eures01.png