Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde Liigu vaegnägijate bloki juurde

Kliendid on töötukassaga rahul

Prindi

Lisatud 22.01.2013 | Uuendatud 22.01.2013

Mullu hilissügisel toimunud Eesti Töötukassa kliendiuuring näitab, et tööotsija rahulolu töötukassa teenuste ja teenindusega kasvab iga aastaga.


Uuringu läbiviija Gfk Custom Research Baltic esindaja Peeter Annuse sõnul väärib esiletõstmist, et pea kõik vastajad olid valmis soovitama  töötukassa teenuseid ka teistele. Positiivselt paistab tema hinnangul silma ka infotelefon 15501, millega rahulolu on nii tööotsijate kui tööandjate seas viimastel aastatel aeglaselt, kuid kindlalt kasvanud.


Tööotsijate kliendirahulolu koondindeks oli 2012. aastal 85 palli (2011 â?? 83 palli, 2010 â?? 82 palli). Indeks on aasta aastalt veidi kasvanud. Kõige enam on tööotsijad rahul töötukassa teenindajate tööga.


Tööandjate töötukassaga rahulolu koondindeks oli 2012. aastal 79 palli (2011 â?? 82 palli, 2010 â?? 73 palli). Peeter Annuse sõnul kasvas tööandjate rahulolu oluliselt 2011. ja 2010. aasta võrdluses, praegu on tegemist eelmisel aastal saavutatud kvaliteeditaseme kinnistumisega.


Mõningaid kriitilisi märkusi pälvis töötukassa iseteenindusportaal â?? klientidelt saadud tagasiside on heaks sisendiks portaali edasistele arendustöödele.


Töötukassa kliendiuuring toimus kolmandat korda. Uuringus osales 2777 tööotsijat ning 1635 tööandjat.

Uuringu kokkuvõtte leiate siit.

 

Bänner viib meie töötukassa lehele, kus saate tutvuda Töötukassa tööpakkumistega Bännerile klikates jõuate Tripodi kutsetesti tegemise lehele Bännerile klõpsates jõuate tööta ja õpi veebilehele Bännerile klõpsates jõuate Minukarjäär veebilehele Bänner viib veebivormile, kus saate esitada küsimuse töötukassa karjäärispetsialistile  

 

Kontaktid

Töötukassa bürood

E-post: info [ä] tootukassa [dot] ee
Töötukassa e-posti aadressidele saab saata maksimaalselt 10 MB mahuga e-kirju.

Skype: tootukassa

Infotelefon: 15501; 669 6513
(E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30, kuu viimasel reedel 8.30-12.30)