Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde Liigu vaegnägijate bloki juurde

Kliendirahulolu töötukassaga püsib kõrgel tasemel

Prindi

Lisatud 26.01.2015 | Uuendatud 30.01.2015

Tööotsijate üldine rahulolu lihtindeks oli 90 palli, ehk viie võrra kõrgem kui 2013. aastal.  Seejuures oli rahulolu kõrge kõigis tegureis - madalaim neist nõustamise sisu (87 palli). 2014. aastal oli tööotsijate rahulolu indeks töötukassa teenusega kõrgem kui kunagi varem. 

Töötukassa nõukogu esimees Peep Peterson: "Klientide rahulolu kõrge tase on julgustav ja see on aastatega paranenud, töötukassa juhatuse töö on olnud muljetavaldav, samas otsime uuringutest teemasid, kus on meil võimalus veel paremaks saada."

Faktum&Ariko juhi Kalev Petti sõnul on võimalik, et osaliselt on tegu üldisest tööturu situatsioonist ehk madalast tööpuudusest tulenevate kaudsete mõjudega, aga samas ei saa eitada, et töötukassa teenusega ollakse siiski väga rahul.

Uuringu sihtrühmaks olid töötukassa tööotsijatest kliendid, kes on töötukassas töötuna arvel ja külastasid uuringu perioodil töötukassa bürood. Uuringu kavandatud valimiks oli vähemalt 2330 vastajat. Uuringule vastas  2505 töötukassa klienti. 51 protsenti küsitletutest oli küsitluse ajaks olnud töötuna registreeritud alla 6 kuu, 23 protsenti 6-11 kuud ja 24 protsenti 12 ja enam kuud.

Tööandjate üldine rahulolu lihtindeks oli 81 palli ehk kaks palli kõrgem kui 2013. aastal. Seejuures oli rahulolu kõrgeim tugisüsteemidega (91 palli) ning madalaim teenuse sisuga (72 palli). Võrreldes ettevõtete suurusjärke, on üldine rahulolu keskmisest kõrgem ehk 84 palli keskmise suurusega ettevõtete seas ja madalaim ehk 78 palli suurtes ettevõtete seas.

Kõige olulisemaks teguriks pidasid tööandjad konsultandi tööd, mida esimesena nimetas 32 protsenti ja teenuse sisu, mida nimetas esimesena 28 protsenti. Ka teenindusprotsessi hinnati tähtsuselt kõrgeks ning 25 protsenti nimetas seda esimesena. Selgelt vähemtähtsaks peeti tugisüsteeme, milles aga oli rahulolu kõrgeim.

Uuringu valimiks kavandati vähemalt 15 protsenti sihtrühmast, mis arvestades sihtrühma üldkogumit pidi olema umbes 890 vastajat. Küsimustele vastas 915 tööandjat.

Uuringutega saab tutvuda järgneval viitel klikates: uuringud ja analüüsid

 

Bännerile klikates jõuate Tripodi kutsetesti tegemise lehele Bännerile klõpsates jõuate tööta ja õpi veebilehele Bännerile klõpsates jõuate Minukarjäär veebilehele Bänner viib veebivormile, kus saate esitada küsimuse töötukassa karjäärinõustajale Bännerile klikates jõuate toomess.ee veebilehele

 

Kontaktid

Töötukassa bürood

E-post: info@tootukassa.ee
Töötukassa e-posti aadressidele saab saata maksimaalselt 10 MB mahuga e-kirju.

Skype: tootukassa

Infotelefon: 15501; 669 6513
(E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30, kuu viimasel reedel 8.30-12.30)

logo_eures01.png