Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde Liigu vaegnägijate bloki juurde

Klient kiidab

Prindi

Lisatud 27.09.2011 | Uuendatud 27.09.2011

 

Veidi aega tagasi saime toreda kirja oma kliendilt, kelleks on Elvas asuv elektroonikatööstus Enics Eesti. Seoses müügimahtude suurenemisega otsis ettevõte selle aasta kevadel ja suvel oma ridadesse uusi operaatoreid ja insener-tehnilist kogemust omavaid inimesi. Uute inimeste leidmisel oli abiks töötukassa Tartumaa osakond.

 

Enics Eesti personalijuht Kristel Jalak ei olnud kiitusega kitsi. Jagame seda teiegagi.

 

Tere!

 

Kirjutan et avaldada tunnustust ja tänu selle koostöö osas, mis Enics Eesti AS-il on kujunenud (Tartu) Töötukassaga.

 

Staa?ika personalijuhina olin ma Töötukassaga koostööd alustades ausalt öeldes skeptiliselt meelestatud â?? et vaatame ja proovime, aga vaevalt et sealt midagi head tuleb. Praeguseks on kõik mu eelarvamused põrmustatud ja ootused kuhjaga ületatud. Teie töötajate professionaalsus ja positiivne suhtumine on Eesti avaliku teenistuse maastiku taustal silmapaistvalt hea.

 

Mis mulle eriti meeldib, on:

 

Kiirus â?? projektijuhid ja konsultandid reageerivad meie soovidele (infopäringud, konsultatsioonivajadus, materjalide levitamine jm) minutite ja tundide, mitte päevade jooksul.

 

Kliendile orienteeritus - me ei pea ise seadusandlusest ja teenuste valikust läbi närima. Piisab sellest, kui kirjeldame meie ettevõtte olukorda ja vajadusi ning projektijuht pakub ise välja sobivad lahendused, mille peale me ise ehk tulnudki poleks Ja annab soovitusi laiemaltki, kui küsitud.

 

Mugavus â?? me ei pea asjatama erinevate maakondadega, kõik saab korda ühe projektijuhi vahendusel, kes detailideni tunneb ettevõtet. Ja paberimajandus on minu meelest viidud maksimaalse lihtsuseni!

 

Kvaliteet â?? Töötukassa ei saa küll vastutada vahendatava tööjõu kvaliteedi osas, kuid eelsõelumised, mis meie vajadusi arvestades on tehtud, on tehtud väga professionaalselt â?? kuni vajaliku nägemisteravuse kontrolli, motivatsiooni hindamise jm hindamisteni välja. See on oluliselt vähendanud meie aja- ja energiakulu sobivate kandidaatide hindamisel.

 

Suhtumine â?? me tõesti tunneme partnerlust, seda, et Töötukassa hoolib ka ettevõtte, mitte ainult tööotsijate vajadustest. Ja mõistab ning püüab ületada vastuolusid, mis paratamatult tööandja-töövõtja suhetes esinevad.

 

Spetsiaalne tänu Jane Välile ja Maris Kaldale!

 

Ja jaksu kogu Töötukassale edasisteks arenguteks!

 

Jalak Kristel
Manager, Human Resources
www.enics.com

 

Töötukassa ütleb aitäh ilusate sõnade eest!

 

Bännerile klikates jõuate Tripodi kutsetesti tegemise lehele Bännerile klõpsates jõuate tööta ja õpi veebilehele Bännerile klõpsates jõuate Minukarjäär veebilehele Bänner viib veebivormile, kus saate esitada küsimuse töötukassa karjäärinõustajale Bännerile klikates jõuate toomess.ee veebilehele

 

Kontaktid

Töötukassa bürood

E-post: info@tootukassa.ee
Töötukassa e-posti aadressidele saab saata maksimaalselt 10 MB mahuga e-kirju.

Skype: tootukassa

Infotelefon: 15501; 669 6513
(E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30, kuu viimasel reedel 8.30-12.30)

logo_eures01.png