Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde Liigu vaegnägijate bloki juurde

Töötukassa on valmis paindlikult reageerima PKC Keila tehase sulgemisele

Prindi

Lisatud 11.02.2016 | Uuendatud 11.02.2016

Täna, 11. veebruaril teatas PKC Grupp, et sulgeb aasta pärast  Eestis Keila tehase ning viib tootmise üle  Leedus ja Venemaal asuvatesse tehastesse ning  koondab aasta jooksul järk-järgult 613 inimest.

Töötukassa juhatuse esimehe Meelis Paaveli sõnul on töötukassa olukorraga kursis ja valmis töö kaotavaid inimesi abistama asuma. 

„Teeme praegu teadaoleva info põhjal ettevalmistusi ja pilt saab selgemaks pärast esimest kohtumist tööandjaga reedel kell 14.00.  Oleme valmis pakkuma nõustamist ja tööturuteenuseid mahus, mis on vajalik töökaotavate  inimeste uuesti tööle aitamiseks, ütles Paavel.

„Kuigi tegemist on Eesti jaoks suure ja tõsise koondamisjuhtumiga, on aasta piisavalt pikk aeg, et inimesed saaksid uue olukorraga harjuda, vajadusel töötukassa abiga  täiendada oma kvalifikatsiooni ning uue töö leida. Töötukassa teeb omalt poolt kõik, et  kogu koondamisperioodi vältel paindlikult olukorrale reageerida“, lisas Paavel. 

Tööturuolukorrast Tallinnas ja Harjumaal saab täpsemalt lugeda siit: Tööturuolukord Tallinnas ja Harjumaal 2016. aasta jaanuaris

TAUSTAINFO

Millist abi töötukassa koondatavatele töötajatele pakub?

Tavapäraselt koondamiste puhul töötukassa jagab koondatavatele töötajatele igakülgset infot, otsib ja vahendab tööpakkumisi, korraldab võimalike tööandjatega kohtumisi ja ettevõtete külastusi, võimaldab karjäärinõustamist, nõustab/juhendab tööotsinguid, viib läbi tööotsingu töötube või tööklubi.

Koondamisteade käes, võib töötaja end soovi korral töötukassas registreerida koondamisteatega tööotsijana ja saada oma konsultandi, kelle juures nõustamisel käia. Lisaks karjäärinõustamisele, tööotsingu töötoas või tööklubis osalemisele ja individuaalsele nõustamisele töötukassa konsultandi juures on koondamisteatega tööotsijal vajadusel õigus juba enne töösuhte lõppu kasutada järgmiseid teenuseid: tööturukoolitus (erialaoskuste, arvuti-, keele- ja ettevõtluskoolitused), kvalifikatsiooni saamise toetamine (hüvitame kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide, nt kutse- ja pädevus-tunnistuste, sertifikaatide, juhilubade jms saamisega seotud kulu), tööpraktika, proovitöö, nõustamine (nt psühholoogiline ja võlanõustamine), ettevõtlusega alustamise toetus äriplaani alusel. Teenuste osutamine jätkub ja laieneb pärast töösuhte lõppu töötuna registreeritud inimestele.   

 

Bännerile klikates jõuate Tripodi kutsetesti tegemise lehele Bännerile klõpsates jõuate tööta ja õpi veebilehele Bännerile klõpsates jõuate Minukarjäär veebilehele Bänner viib veebivormile, kus saate esitada küsimuse töötukassa karjäärispetsialistile Bännerile klikates jõuate ajutiste töökohtade keskkonda.

 

Kontaktid

Töötukassa bürood

E-post: info@tootukassa.ee
Töötukassa e-posti aadressidele saab saata maksimaalselt 10 MB mahuga e-kirju.

Skype: tootukassa

Infotelefon: 15501; 669 6513
(E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30, kuu viimasel reedel 8.30-12.30)